Tarbimiskäitumise psühholoogilised tagamaad
Psühholoogiaalaseid uuringuid ja koolitusi teostav agentuur Psience(www.psience.ee) on läbi viimas küsitlust, mille eesmärgiks on selgitada inimeste finantskäitumisega seotud psühholoogilisi tegureid.
Uuringu keskmes on eelkõige laenu- ja krediidivõtmisharjumused ning järelmaksuga ostmine kui tarbimiskäitumise ühed levinumad abivahendid. Ettevõtmise ideeks on mõista paremini laenamiskäitumise tagamaid ja mõjutegureid ning aidata paremini neid, kes on sattunud raskustesse.
Uuring toimub koostöös Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskuse, Tallinna Ülikooli, Tallinna Sotsiaaltöökeskuse ja Eesti vanglatega.
Eva-Maria Kangro, partner
24.07.2009 sai HNK kodulehele lisatud uuringu kokkuvõte! Huvitatu leiab selle SIIT!